Jonny Ree Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Hei igjen alle sammen, litt kort varsel kansje men det dukket plutselig opp en mld ang. møte imorgen, jeg hadde nesten glemt det... Men det er siste tirsdagen i mnd. imorgen og dermed ny møtesamling for ipms vestfold, alle er selvsagt hjertelige velkomne og håper jo at så mange som mulig kan møte Hilsen Jonny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Hei igjen alle sammen, litt kort varsel kansje men det dukket plutselig opp en mld ang. møte imorgen, jeg hadde nesten glemt det... Men det er siste tirsdagen i mnd. imorgen og dermed ny møtesamling for ipms vestfold, alle er selvsagt hjertelige velkomne og håper jo at så mange som mulig kan møte Hilsen Jonny Ikke bare du som hadde glemt det. Mulig jeg kommr, må bare se ann formen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 Dette ligger på timeplanen alt så jeg kommer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor-Erik Pettersen Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 Oi, dette var kort varsel, ja. Hvis det er interesse for det, så tar jeg gjerne noe med meg fra lageret. Let me know Tor-Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Olav Moe Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 Jeg dukker opp jeg også, men rekker ikke være der før ca 1930 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts