Gå til innhold
  • Bli medlem

Opprop for Bodø-folket.


Kosti Eriksen

Anbefalte innlegg

Nei, nå får det være nok! På tide at vi i Bodø (og omegn) samles til en kaffe og litt skitsnakk så vi kan finne ut om vi har lyst til å finne på mere sammen. Det behøver ikke være noe stort, kanskje bare snakke om modellbygging og diskutere teknikker og byggesett? Det er klart, en byggekveld eller to hadde også vært gøy. :) Kom igjen! What say you? Er det interesse for dette, og får vi eventuelt satt en dato vi kan samles første gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 100% med, men det vet du allerede Kosti.

 

Finn-Ove. Kommer du deg en vei, kan jeg kjøre deg tilbake, eller hente.

 

Ørjan. Lofotfolk er jo i Bodø av og til,og med litt varsel kunne vi som bor her legge tilrette møter som du kan delta i.

 

Dette får vi til, ikke sant... :)  noen flere?

 

Torolf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

29.april? Alt for lenge til, går ned og setter meg på Peppes i kveld jeg, ligger jo uansett an til å bli en fuktig aften......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom Bottolf trenger overnattingssted skal han selvfølgelig bli tildelt gjesterommet. :-) Toget? Det er bare sååååå 1900-talls, azz! ;)

 

Skal vi prøve å nærme oss en dato eller?

 

Tusen takk for gjestfriheten med hensyn til overnatting. Ikke sikkert heimen tåler slike utskudd, he he.. Joda jeg skal sjekke litt om vi får lånt et rom på flymuseet og trekke i noen tråder, datoen er ikke så gæli heller. I min bransje skjer ting fort og jeg vet lenger ikke snart hvor i verden morgendagen tilbringes.. Det virker som en meget solid gjeng der oppe i nord. Skulle nesten håpe at Skala var lagt nordover om et par år.. et tanke kors så kan vi forberede oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.