Kosti Eriksen Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Nei, nå får det være nok! På tide at vi i Bodø (og omegn) samles til en kaffe og litt skitsnakk så vi kan finne ut om vi har lyst til å finne på mere sammen. Det behøver ikke være noe stort, kanskje bare snakke om modellbygging og diskutere teknikker og byggesett? Det er klart, en byggekveld eller to hadde også vært gøy. Kom igjen! What say you? Er det interesse for dette, og får vi eventuelt satt en dato vi kan samles første gang? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Jeg kunne godt tenkt meg å prøve FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remi Karlsen Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Hehe, om noen år har vi northern challenge?! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remi Karlsen Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Du bør best joine dette FO...!! Du bor jo nesten der!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan Johannesen Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Hmm, bor ikke i bodø lengre... Ørjan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torolf Betten Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Er 100% med, men det vet du allerede Kosti. Finn-Ove. Kommer du deg en vei, kan jeg kjøre deg tilbake, eller hente. Ørjan. Lofotfolk er jo i Bodø av og til,og med litt varsel kunne vi som bor her legge tilrette møter som du kan delta i. Dette får vi til, ikke sant... noen flere? Torolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ørjan Johannesen Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 ja jo, nå er det snart et år siden jeg har vært der Blir vel en tur i sommer kanskje. Ørjan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Jeg er med jeg da Torolf! Hadde vært steike artig om vi kunne få til noe ilag! FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted April 14, 2011 Author Share Posted April 14, 2011 Jeg vet Bengt er med også. kom igjen da Finn Ove. Flybillett koster så vidt mer enn bensinpenger. Hehe! Overnattingsmuligheter er det alltid her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Går det ikke tog til Bodø, og er det ikke et luftfartsmuseum jeg ikke har sett der oppe joda Man kan vel sågar fly dit... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Man kan vel sågar fly dit... Ikke du, Bottolf - intet kjent flyselskap kommer til å slippe deg ombord uten videre! Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted April 14, 2011 Share Posted April 14, 2011 Fristende å fly til bodø, emn det er ikke reiseveien det kommer så mye an på, har bare så mye jeg holder på med...men er med jeg om Torolf gidder å hente eller bringe....så slipper Lisbeth noe av trøkket! FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted April 14, 2011 Author Share Posted April 14, 2011 Dersom Bottolf trenger overnattingssted skal han selvfølgelig bli tildelt gjesterommet. :-) Toget? Det er bare sååååå 1900-talls, azz! Skal vi prøve å nærme oss en dato eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torolf Betten Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Hva med fredag 29-4 kl 18 00 på peppes f.eks Torolf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Kommer med FLY kl2200 fredag med kofferten full av prosjekter...er klar for en helg med øl og bygging EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torolf Betten Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Er det noen som har kontakter på flymuseet? De har sikkert lokaler vi kan få benytte, og mye pent og se på. Om ikke annet kan man ta kaffe, te og kake på kafe Gisken på lørdag formiddag 30/4 Torolf. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Jeg må bare finne ut når toget går til Bodø, så kommer jeg.... Kjører du meg hjem da Torolf? FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torolf Betten Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Yes mister Finn-Ove. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted April 15, 2011 Author Share Posted April 15, 2011 Men da kan vi jo si at det blir på Peppes den 29 april. er alle enige, eller er det for kort varsel? Kjipt hvis det bare blir Torolf og jeg som kommer. Hehe. Be there or be square! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 29.april? Alt for lenge til, går ned og setter meg på Peppes i kveld jeg, ligger jo uansett an til å bli en fuktig aften...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Dersom Bottolf trenger overnattingssted skal han selvfølgelig bli tildelt gjesterommet. :-) Toget? Det er bare sååååå 1900-talls, azz! Skal vi prøve å nærme oss en dato eller? Tusen takk for gjestfriheten med hensyn til overnatting. Ikke sikkert heimen tåler slike utskudd, he he.. Joda jeg skal sjekke litt om vi får lånt et rom på flymuseet og trekke i noen tråder, datoen er ikke så gæli heller. I min bransje skjer ting fort og jeg vet lenger ikke snart hvor i verden morgendagen tilbringes.. Det virker som en meget solid gjeng der oppe i nord. Skulle nesten håpe at Skala var lagt nordover om et par år.. et tanke kors så kan vi forberede oss. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted April 15, 2011 Author Share Posted April 15, 2011 Skulle da bare mangle, André. Bor ikke langt fra flymuseet heller. Si ifra om du kommer oppover da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted April 15, 2011 Share Posted April 15, 2011 Jeg er med den 29!! Tar toget til byen etter jobb....Gleder seg mykje.... weee FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Bjærang Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 jeg er med den 29. Tormod Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted April 16, 2011 Share Posted April 16, 2011 kommer jeg ,så kjører jeg på natta gjennom Sverige , kan plukke opp folk undervegs. Chevy Suburban har grei plass til noen ekstra med stach.....Jeg frykter at jobben har andre sydlige planer for meg i perioden......, vi må holde kontakt! send PM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts