Nadir Kazimi Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Hei ! Da er det tid for månedens IPMS østlandet møte på tirsdag 8/3-2011. Vell Møtt Mvh Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Jeg kan dessverre ikke komme, men jeg ønsker meg veldig en oversikt over hvem av de fremmøtte som også kommer på SKALA og hvem jeg kan stole på at tar i et tak og hjelper til. Vi har fortsatt mange oppgaver og få folk til å fylle dem. God planlegging er halve jobben. Har vi en oversikt over hvem som er tilgjengelige for å gjøre en innsats, er det mye lettere å sette opp vaktlister og fordele oppgaver. Da slipper vi å fly og ta ting på sparket hele tiden og det vil totalt bli mindre å gjøre på hver enkelt. Dette innlegget kan med fordel leses av flere enn de som frekventerer IPMS Østlandets møter også. Uansett må jeg ha tre navngitte frivillige fra IPMS Østlandet og så mange fler i tillegg som mulig. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 7, 2011 Share Posted March 7, 2011 Jeg stiller selvsagt opp og forestår IPMS-Norge-standen slik som i fjor. Også behjelpelig med flytting av bord etc... Ohoj, hugg i og dra...snart er skatten byggesettet vårt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted March 7, 2011 Author Share Posted March 7, 2011 Hei Roar ! Jeg tar ansvaret for diorama bordet som i fjor Kan bidra med andre oppgaver ved behov Mvh Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Glimrende Nadir og Mats. Takk skal dere ha! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted March 9, 2011 Author Share Posted March 9, 2011 Glimrende Nadir og Mats. Takk skal dere ha! R. Hei Roar ! Tok denne saken på møte i går. det blir 3 stk fra IMPS østlandet som bidra i Skala Jeg Mats og Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts