Gå til innhold
  • Bli medlem

IPMS østlandet møte på tirsdag 8/3-2011.


Nadir Kazimi

Anbefalte innlegg

Jeg kan dessverre ikke komme, men jeg ønsker meg veldig en oversikt over hvem av de fremmøtte som også kommer på SKALA og hvem jeg kan stole på at tar i et tak og hjelper til. Vi har fortsatt mange oppgaver og få folk til å fylle dem. God planlegging er halve jobben. Har vi en oversikt over hvem som er tilgjengelige for å gjøre en innsats, er det mye lettere å sette opp vaktlister og fordele oppgaver. Da slipper vi å fly og ta ting på sparket hele tiden og det vil totalt bli mindre å gjøre på hver enkelt.

 

Dette innlegget kan med fordel leses av flere enn de som frekventerer IPMS Østlandets møter også.

 

Uansett må jeg ha tre navngitte frivillige fra IPMS Østlandet og så mange fler i tillegg som mulig.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.