Edward H. Valholm Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Ny samlingskveld for de som har lyst/tid/mulighet til å dukke opp. Åpent for alle limavhengige. Vi prøver på Torsdag 17. Mars og ser om det er folk som har mulighet og lyst til å komme først.. Sted: Bomberommet i Bøkkerløkka Borettslag (velferdsrommet, oppgang C - ring meg på mobil når du er ved døren og jeg vil åpne) Adresse: Brochmannsgate 10C, 0470 Oslo Tid: fra. 18.00 - til vi går lei, eller ca. 21:30 eller lignende... Kontaktperson: Edward (40 00 45 59) Er plass til ca 10 personer. Husk å ta med eget arbeidslys (lyset i taket kan være litt dunkelt) og en skjøteledning. Evnt. også skjæreunderlag. Drikke og en evnt. matbit er også lurt. Kjøleskap er dog tilgjengelig. Neste gang skal også varmen i rommet være høyere enn sist gang Legg gjerne igjen en melding om du kommer! hilsen Edward Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Brevik Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Skal legge det inn i kalenderen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Tony Salomonsen Posted February 24, 2011 Share Posted February 24, 2011 Er midt i friuka mi, så muligheten for at jeg nok en gang dukker opp er tilstedet. (Skal vi ta med oss hver vår varmeovn i tillegg til lys?) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted February 24, 2011 Author Share Posted February 24, 2011 Hei Kim, Takk for sist ja.. Neste gang skal jeg gå ned dagen i forveien og slå på alt av ovner som finnes Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 16, 2011 Author Share Posted March 16, 2011 Vil bare minne om i morgen kvelds lille seanse.. Alle som har tid/lyst/mulighet/ork til å kommer er hjertelig velkommen.. Det blir server selvskutt kaffe.. (Og ja, varmen vil bli satt på lenge før møtet, så forhåpentligvis vil det være litt varmere også der nede) hilsen Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Brevik Posted March 16, 2011 Share Posted March 16, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts