Jonny Ree Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 Litt seint ut desverre men ville bare minne på alle sammen om møtet imorgen kveld klokken 1800 Vel møtt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted February 21, 2011 Share Posted February 21, 2011 jeg tar med litt stæsj også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor-Erik Pettersen Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Tar med meg noe "småtteri" jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Eg kjem.... og tar vel i grunn bar emed meg, om jeg da ikke skulle klare, noe jeg ikke har gjort på lenge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Olav Moe Posted February 22, 2011 Share Posted February 22, 2011 Dukker opp jeg også, drasser med pågående prosjekt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted February 26, 2011 Share Posted February 26, 2011 Haaper jeg ikke gikk glipp av annet en kalt og daarlig vaer Aaarg.. savner Norsk tastatur Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts