Jonny Ree Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 Da har det blitt etterspurt om hvilken dag vi ønsker som møtedag for 2011 fra vår huseier Sandefjord AMCAR klubb, samt at vi må sette opp møtedager for et helt kalenderår. Det er ønskelig at vi gir tilbake melding senest November. Dagene vi kan velge mellom er: Mandag, Tirsdag og Torsdag. Kom gjerne med ønsker! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted September 4, 2010 Share Posted September 4, 2010 For meg så passre Tirsdager best, men det bør ikke samfalle med IPMS Øst sine tirsdager. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jonny Ree Posted September 5, 2010 Author Share Posted September 5, 2010 For meg så passre Tirsdager best, men det bør ikke samfalle med IPMS Øst sine tirsdager. Når er det Øst har sine dager da? For oss i Vestfold har det vel liten betydning om vi har det tidlig, midten eller sist i måneden vil jeg tro. Jonny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted September 5, 2010 Share Posted September 5, 2010 Tirsdager er vel det som passer best, Ipms øst har andre tirsdagen i måneden. Så da har vi tre alternativer, jeg selv ville ha godt for den site i hver måned så det blir 14 dager imellom øst og vest da vi har flere medlemmer som har en fot i hver leier Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Olav Moe Posted September 6, 2010 Share Posted September 6, 2010 Tirsdag passer best for meg også. /Nils Olav Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Eriksen Posted September 7, 2010 Share Posted September 7, 2010 Tirsdag er bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts