Thomas Fossum Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Hei Da er det klart for et nytt møte i IPMS Østlandet. Denne gangen kan desverre igjen av oss 3 i styret møte.så vi utsetter måndens konkuranse til mai. De av dere som måtte møte opp ,må sørge for å koke kaffe og div selv,håper det lar seg gjøre. Dere trenger ikke å tenke på å låse opp og igjen ,det ordner de som driver på kjeller. Mvh Thomas Quote
Jens Roger Kristoffersen Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Hvis det er ønskelig så kan jeg godt ta meg av månedskonkurransen. Bare å sette opp og printe ut et ark med stemmesedler, så kan en av dere få resultatet på neste møte. Kommer jo tidlig og drar seint uansett Og så blir det litt enklere for meg i mai siden jeg har noen modeller som skal i butikken til Lars. Quote
Thomas Fossum Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 Hei Jens Roger Hvis du gjør det så er det kjempe fint det,så fører vi inn resultatene neste måned. Thomas Quote
Thomas Fossum Posted April 13, 2010 Author Posted April 13, 2010 Til de av dere som skal på møte i kveld,så driver de med restaurering av KFFs modellkammer.Så vi må bruke møterommet i andre etasje ut mot Fetveien og Statoil Mvh Thomas Quote
Recommended Posts