Gaute Halsaunet Posted April 4, 2010 Posted April 4, 2010 Da er det tid for møte igjen. Alle som vil er velkommen til å komme Ta med godt humør og dine siste innkjøp og prosjekter. Quote
Håvard S. Nisja Posted April 9, 2010 Posted April 9, 2010 Og si ifra hvis noen trenger DVD med opptak fra Skala. Jeg kan brenne, men jeg må gjøre det hjemme. Si ifra før mandag... Quote
Gaute Halsaunet Posted April 9, 2010 Author Posted April 9, 2010 Ta gjerne med en bærbar pc med dvd spiller på også slik at vi kan se på disse opptakene Quote
Kjell Terje Trones Posted April 10, 2010 Posted April 10, 2010 Som tidligere nevnt, så tar jeg gjerne et slikt opptak, Håvard...! Quote
Håvard S. Nisja Posted April 11, 2010 Posted April 11, 2010 Hvis det er et poeng at det må være CD/DVD på den bærbare, så må noen andre ta med pc'en sin. Men jeg kan vise filmen på pc'en min uansett. No problemo! Kjell Terje: allerede fikset. Quote
Gaute Halsaunet Posted April 11, 2010 Author Posted April 11, 2010 Skal du ha noe for en dvd kopi? Har ingen mulighet til å betale deg nå men om du vil ta det senere så tar jeg gjerne imot en kopi imorgen Quote
Håvard S. Nisja Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Skal du ha noe for en dvd kopi? Null og nix. Det er et ledd i den store planen min om å ha kjøpt meg nok venner når jeg skal overta som Supreme Lord Counselor over the 4th quadrant of the milky way. (les: Det er mer kostnader forbundet med å administrere pengeinnsamlingen, enn hva hva jeg som ikke-rettighetshaver kan og vil ta for en brent DVD.) Men da regner jeg med at Gaute vil ha en også da... Og så brenner jeg ut et par-tre til for sikkerhets skyld. Sikker noen gubbs som ikke følger spillereglene om å si ifra... Quote
Arild Tiller Posted April 12, 2010 Posted April 12, 2010 Jeg har sikkert lyst på en, følger vanligvis ikke spillereglene Quote
Gaute Halsaunet Posted April 12, 2010 Author Posted April 12, 2010 Skal du ha noe for en dvd kopi? Null og nix. Det er et ledd i den store planen min om å ha kjøpt meg nok venner når jeg skal overta som Supreme Lord Counselor over the 4th quadrant of the milky way. (les: Det er mer kostnader forbundet med å administrere pengeinnsamlingen, enn hva hva jeg som ikke-rettighetshaver kan og vil ta for en brent DVD.) Men da regner jeg med at Gaute vil ha en også da... Og så brenner jeg ut et par-tre til for sikkerhets skyld. Sikker noen gubbs som ikke følger spillereglene om å si ifra... Supet, jeg tar foresten med bæbarpc med dvd spiller Quote
Kjell Terje Trones Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Da var også det overstått! Som vanlig en trivelig sammenkomst, med masse skravling. Nytt hyggelig bekjentskap ble det også, i form av Øystein Nåvik som (omsider.... ) fikk tid til å stikke innom. Håper det ga mersmak... Håvard tok endel bilder så jeg, og kan kanskje formidle litt av stemningen ved å poste noen her... Da var det en måned til neste gang da.... Quote
Øystein E Nåvik Posted April 13, 2010 Posted April 13, 2010 Takk for en trivelig kveld! Jeg ser fram til neste gang (håper det ikke blir alt for lenge til jeg klarer å finne veien dit igjen . . .) ØEN Quote
Håvard S. Nisja Posted April 14, 2010 Posted April 14, 2010 Håvard tok endel bilder så jeg, og kan kanskje formidle litt av stemningen ved å poste noen her... Bah! Må jeg gjøre noe nå igjen?! Mas, mas, mas... Neida, skal bli, bare gi meg litt tid, så jeg få ført over bilder og lastet de opp på picasa-konto'n min. Quote
Recommended Posts