Jump to content

Møte 12. April kl 18.00 på Ranheim

Recommended Posts

Skal du ha noe for en dvd kopi?

Null og nix. Det er et ledd i den store planen min om å ha kjøpt meg nok venner når jeg skal overta som Supreme Lord Counselor over the 4th quadrant of the milky way.

(les: Det er mer kostnader forbundet med å administrere pengeinnsamlingen, enn hva hva jeg som ikke-rettighetshaver kan og vil ta for en brent DVD.)

Men da regner jeg med at Gaute vil ha en også da... Og så brenner jeg ut et par-tre til for sikkerhets skyld. Sikker noen gubbs som ikke følger spillereglene om å si ifra...

Skal du ha noe for en dvd kopi?

Null og nix. Det er et ledd i den store planen min om å ha kjøpt meg nok venner når jeg skal overta som Supreme Lord Counselor over the 4th quadrant of the milky way.

(les: Det er mer kostnader forbundet med å administrere pengeinnsamlingen, enn hva hva jeg som ikke-rettighetshaver kan og vil ta for en brent DVD.)

Men da regner jeg med at Gaute vil ha en også da... Og så brenner jeg ut et par-tre til for sikkerhets skyld. Sikker noen gubbs som ikke følger spillereglene om å si ifra...

Supet, jeg tar foresten med bæbarpc med dvd spiller :)

Da var også det overstått!  :)

Som vanlig en trivelig sammenkomst, med masse skravling. Nytt hyggelig bekjentskap ble det også, i form av Øystein Nåvik som (omsider.... :shifty:) fikk tid til å stikke innom. Håper det ga mersmak... :thumb:

Håvard tok endel bilder så jeg, og kan kanskje formidle litt av stemningen ved å poste noen her...

Da var det en måned til neste gang da....