Gaute Halsaunet Posted March 1, 2010 Posted March 1, 2010 Møte på selveste kvinnedagen. Betyr da dette at vi skal invitere damer til møtet eller blir det oss mannfolk som vanlig? Uansett, møt opp alle sammen som kan Det blir nok en del snakk om Skala turen og våre opplevelser og inntryk derfra men vi må også snakke litt framtid. Ta med godt humør og litt kronasjer til pølse og brus. Quote
Håvard S. Nisja Posted March 2, 2010 Posted March 2, 2010 Møte på selveste kvinnedagen. Betyr da dette at vi skal invitere damer til møtet eller blir det oss mannfolk som vanlig? Jeg synes, på generelt grunnlag, at vi bør tilstrebe å få med flere damer, uavhengig av hvilken dag, både til oss i trondheim spesielt, og til hobbyen generelt. Problemet ligger vel i at de fleste damer synes dette er dørgende kjedelig? Men litt mer ontopic: Jeg regner med at enkelte kjenner sin besøkelsestid, og viser bilder og what-not fra Skala? Quote
Gaute Halsaunet Posted March 3, 2010 Author Posted March 3, 2010 Ja til mere damer altså Jeg kan jo ta med film med damer i jeg da... Quote
Einar Sandvik Posted March 3, 2010 Posted March 3, 2010 Med tanke på at damer gjennomsnittlig ser ut til å ha mer gener for dekorasjon enn menn, så er det litt rart at ikke flere damer tiltrekkes av modellbygging. Det kan kanskje ha litt å gjøre med motivvalget for byggesetta, som er typisk maskuline interesser, som biler, motorsykler, fly, tanks og figurer av soldater og halvnakne damer. Einar S Quote
Rune Haugen Posted March 8, 2010 Posted March 8, 2010 Får dessverre ikke kommet på møtet idag pga sykdom. Dere får kose dere Quote
Einar Sandvik Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 Jeg finner ikke igjen byggesetteska med resten av delene til Etrich Taube og lurer på om den kan ha blitt igjen i lokalet på Ranheim etter møtet 8. mars. Har noen som var på møtet sett den der? Einar S Quote
Gaute Halsaunet Posted March 12, 2010 Author Posted March 12, 2010 Det var din det ja Einar, lurte litt på hvem som hadde lagt den i igjen ja Jeg la den i skapet vårt jeg, så den ligger trygt forvart på Ranheim til neste gang. Quote
Einar Sandvik Posted March 12, 2010 Posted March 12, 2010 Det var din det ja Einar, lurte litt på hvem som hadde lagt den i igjen ja Jeg la den i skapet vårt jeg, så den ligger trygt forvart på Ranheim til neste gang. Takk skal du ha. Da slipper jeg å skratsje nytt understell. Takk og pris. Einar S Quote
Recommended Posts