Jump to content

Recommended Posts

Posted

Møte på selveste kvinnedagen. Betyr da dette at vi skal invitere damer til møtet eller blir det oss mannfolk som vanlig?

Uansett, møt opp alle sammen som kan :)

Det blir nok en del snakk om Skala turen og våre opplevelser og inntryk derfra men vi må også snakke litt framtid.

Ta med godt humør og litt kronasjer til pølse og brus.

Posted

Møte på selveste kvinnedagen. Betyr da dette at vi skal invitere damer til møtet eller blir det oss mannfolk som vanlig?

Jeg synes, på generelt grunnlag, at vi bør tilstrebe å få med flere damer, uavhengig av hvilken dag, både til oss i trondheim spesielt, og til hobbyen generelt. Problemet ligger vel i at de fleste damer synes dette er dørgende kjedelig?  :(

Men litt mer ontopic: Jeg regner med at enkelte kjenner sin besøkelsestid, og viser bilder og what-not fra Skala?

Posted

Med tanke på at damer gjennomsnittlig ser ut til å ha mer gener for dekorasjon enn menn, så er det litt rart at ikke flere damer tiltrekkes av modellbygging. Det kan kanskje ha litt å gjøre med motivvalget for byggesetta, som er typisk maskuline interesser, som biler, motorsykler, fly, tanks og figurer av soldater og halvnakne damer.

Einar S

Posted

Det var din det ja Einar, lurte litt på hvem som hadde lagt den i igjen ja :)

Jeg la den i skapet vårt jeg, så den ligger trygt forvart på Ranheim til neste gang.

Takk skal du ha. Da slipper jeg å skratsje nytt understell. Takk og pris.

Einar S