Gå til innhold
  • Bli medlem

Trondheim Plastmodellklubb møte 13.04


Anbefalte innlegg

Hvis noen ikke har fått det med seg så er det møte andre påskedag klokken 18.00 på Ranheim som vanlig.

Vi skal snakke om helga derpå, nemlig 18. og 19. April. Da er vi invitert av modelljernbaneklubben til messe på Nidarvoll skole. Vi skal ha stand og vise litt hva vi driver med.

Skulle det være noen som får lyst til å komme på møte den 13. eller på Nidavoll 18. og/eller 19. så er dere herved invitert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trudde møtet kom til å bli forskjøvet til den 20. på grunn av at den andre mandagen i april kom på en helligdag. Det er greit: Mandag den 13. april passer meg egentlig bedre enn mandagen etter.

 

Einar S

 

Det er bra det Einar, egentlig så har vi brukt å forskyve møtet i sånne tilfeller ja men nå ble det denne dagen da vi bør snakke sammen før messa på Nidarvoll :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja. Det er flere muligheter: Det enkleste er kanskje å kjøre brua over kanalen, svinge til høyre i første lyskryss og følge gata fram til den går sammen med Olav Tryggvasonsgata ved Ravnkloa, svinge til høyre der og deretter til venstre i neste kryss. Så er det bare å kjøre rett fram gjennom byen, til du kommer til E-6 på sluppen.

 

(Det har kanskje marginal interesse, sia butikkene er stengt på langfredag, men på første del av denne siste rettstrekninga passerer du to av hobbyforretningene i Trondheim, en på hver side, og en tredje ligger i parallellgata St. Olavsgata, til høyre, i det første kvartalet. Der er det, forresten, som regel, greit å parkere.)

 

God tur!

Einar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men har disse hobbybutikkene noe større utvalg av plastbyggesett av biler,en det undertegnede har i privat regi da? :pinch:

hadde nok stått over uansett,etter 6t med tog,og 6-7t med bil nedover igjen,så blir det ikke tid til så mye,skal stoppe på oppdal en tur,for litt vommfyll,og for og møte en barndomskammerat av meg,som driver med sauer av alle ting.

 

eh,han driver kanskje ikke med dem,men han har da sauer på et lite småbruk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi hjemme igjen fra trondheim :) var lett og komme seg ut i fra jernbanestasjonen,vi kjørte bare mot nord,kjørte etter skiltingen til narvik,til vi så merkingen til oslo,og e6 merkingen,så bar det strake veien hjem.

 

brukte ca 5-5,5 t,måtte stoppe 3 ganger,ene gangen nesten før vi kom ut av trondheim,det begynte og regne,og viskerne fungerer ikke hundreprosent,det er ikke automatisk stopp på dem nederst på ruten,så må stoppe dem selv,og når vi gjorde det noen ganger,så gikk faen meg sikringen :pinch: da så jeg for meg en lang kjøretur i regnvær,og uten pussere,men stoppet på kvål,og kjøpte sikringer for 350kr,men da sluttet det også og regne,så fikk ikke brukt for pussere eller flere sikringer :doh:

 

så ble det litt mat et par steder,eller det var nok bare vommfyll

 

var meget bra kjøreforhold hele veien,selv om det var skikkelig drittvær i trondheim,men nå skal det bli godt og sove litt,klarte ikke og sove på toget oppover heller,og jeg kjørte hele veien ned igjen selv,ettersom jeg hater og sitte på med andre som kjører

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da fulgte dere det andre hovedalternativet, som jeg ikke skrev om, fordi jeg syntes det ble så vanskelig å forklare ruta. Men, skiltinga var altså grei, da.

 

Turen ble ikke helt problemfri, skjønner jeg, men dere kom velberga heim til slutt. Regnværet dere fikk, trur jeg, er omtrent det eneste regnværet vi har hatt i Trøndelag i påska.

 

Einar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.