Stian Høiby Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 når jeg har 15-20 påstartede sett fra før,så spiller det vel ingen rolle om man starter et til så fant frem dette settet her: og denne skal få motoren foran Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted March 22, 2009 Share Posted March 22, 2009 Dette er er ganske bra sett, som jeg har et par liggende av. I utgangspunktet er det et gammelt IMC-sett, som ble gjenutgitt av Union på åttallet. IMC hadde også en versjon av dette settet der boblekarosseriet var erstattet av et som hadde en amerikansk kitcarkaross som het Avenger, og fullskalaversjonen kom fra båtprodusenten Fibrefab. (Disse produserte også buggykarosserier.) Har denne liggende i stashet, og den har ikke vært utgitt siden sent seksti/tidlig søttitall. Regner med at du ditcher VW-chassiset for det medfølgende Hemi-behengte frontmotorchassiset.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Høiby Posted April 13, 2009 Author Share Posted April 13, 2009 går ikke akkurat fort fremover,men noe har da blitt gjort: motor snart klar for litt kabler: buret skal lakkeres,er bare satt inn for og holde delene på plass mens limet tørker. skal bruke disse dekalene her: satser på at lakkeringen blir ca sånn som en 1:24 boble fra trøndelagen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 Stå på, venter spent på mer bilder så denna blir no ala KT sin ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Bråten Posted April 13, 2009 Share Posted April 13, 2009 SPENNENDE!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Høiby Posted April 29, 2009 Author Share Posted April 29, 2009 da klarte jeg f**n meg det kunststykket og slippe den i gulvet mens jeg skulle montere noen deler,så da ble det delesett istedenfor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted April 29, 2009 Share Posted April 29, 2009 da klarte jeg f**n meg det kunststykket og slippe den i gulvet mens jeg skulle montere noen deler,så da ble det delesett istedenfor så drit kjedelig da hvar det slutt monteringa du holdt på med ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Auauau! Mye som gikk fløyta eller? Det er ikke mulig å reparare den da...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Bråten Posted April 30, 2009 Share Posted April 30, 2009 Surt! Dette var et av de prosjektene jeg så virkelig fram til å se ferdig! Men man kan lære en liten lekse her: Alltid bygg over et bord, da faller ikke modellen så langt (Egen lærdom, har ikke noe med ditt krasj å gjøre?...) Om du ikke har plass i deleeska, ta gjerne kontakt.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Høiby Posted April 30, 2009 Author Share Posted April 30, 2009 orker ikke og sette sammen alt igjen,så har lagt settet + noen andre delesett ut på qxl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts