Gaute Halsaunet Posted February 8, 2009 Share Posted February 8, 2009 Da har vi møte ikveld, som vanlig på Amcars lokaler på Ranheim. Nå blir det vel snakk om turen til LU og planlegging fram mot det. Turbilen, blir den klar? Turmusikken, hva har Kjell Terje funnet fram denne gang? Blir Günter med? Hvem glemmer jakka si denne gang? Ellers blir det vel den sedvanlige praten om løst og fast, noen har vel også kanskje bygd modeller siden sist møte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 ...og hva sier moten om årets hodebekledning....? Og vil turbilen ha cd-spiller, eller blir det old school med kassetter igjen.... Bygd modeller..... ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Hva med alpelue? Vi er da en slags kunstnere? Været ble nokså snedig i dag, men jeg kommer likevel. Blir det brøyta fram til lokalet? Einar S PS: Er det noen som har mulighet til å ta med et par modeller for meg, så jeg slipper å ta dem med på flyet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Hvis Stigore fortsatt skal nedover, har han stor bil..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Tore Svee Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Heisann, har fremdeles planer om å dra ja......åja jeg har stor bil og cd spiller, som takler mp3, dvd osv.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted February 9, 2009 Share Posted February 9, 2009 Spørsmålet er om du takler musikken vår...... Nå ser det ut som at Gaute får ferdig strek-åttern, så da kan det hende vi kjører den nedover. har du evt plass til fire mann pluss bagasje om det skjærer seg.....? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Tore Svee Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Ja jeg har jo plass. men er jo teit å kjøre to biler, når jeg allerede har plass til 4... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted February 10, 2009 Share Posted February 10, 2009 Skal høre med resten, men jeg synes det høres ut som en god plan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 11, 2009 Author Share Posted February 11, 2009 Skal høre med resten, men jeg synes det høres ut som en god plan. Kan være likså greit å dele drifstoffregninga på 5 ja. Er vel flere som er nervøse for at /8n ikke skal holde hele veien også, enda jeg tror den kan gjøre det. Er vel ganske greit med plass i bilen din Stig? Jeg skal jo ha med litt store ting nedover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Tore Svee Posted February 11, 2009 Share Posted February 11, 2009 Vi skal nok få plass til det meste i kjærra mi vil jeg tro...Bare jeg får med stolen jeg, så er jeg fornøyd...Tre seter`n baki har induviduell justering av ryggen også, så komforen skal være bra.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts