Gå til innhold
  • Bli medlem

Vestfold & Telemark Planleggingsmøte


Stein A. Aasland

Anbefalte innlegg

Heisann og godt nytt år folkens!

 

Beklager for det lange oppholdet, jula holdt på en stund her gitt.

Tenkte å ha et lite møte for dem som er interisert i en ny lokalklubb for Vestfold & Telemark 29. Januar kl 18.00. på Telemarks svingen ved Lasses.

Ideèn med dette møtet vil være å kunne komme frem til hvordan vi skal drive klubben. Alle som har lyst er velkommen :D

 

Skulle det være noen spørsmål rundt dette kan jeg treffes på: 46 84 54 65

Eller: superhulken84@hotmail.com

 

Stein A. Aasland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor i riktignok i Vestfold, men føler mye mer tilhørighet med IPMS Østlandet (kanskje ikke så rart, min nåværende stilling i klubben tatt i betraktning. ::) ). Men det kan jo hende jeg slenger innom på et møte en gang når dere får dradd igang.

 

Imidlertid vet jeg at det er en liten gjeng i Larvik som bygger litt. De har ingen IPMS-tilhørighet (skjønt jeg tror de muligens startet som en avlegger av det forrige, nokså mislykkede, forsøket på IPMS Vestfold). Men de burde jo være i målgruppa deres. Har dessverre ingen kontaktinformasjon der, men en henvendelse til en lokal hobbysjappe der nede burde kanskje løse dette.

 

Ellers ønsker jeg dere all mulig lykke til med ny lokalavdeling. :thumb: :thumb:

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.