Terje Rønningbakken Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 Vet att denna kommer noe seint men så ikke noe slutt tid på dette så da lager jeg en tråd her Quote
Ronny Øygard Posted January 7, 2009 Posted January 7, 2009 der er du i gang ja hva er planene med denne vogna da? ronny Quote
Terje Rønningbakken Posted January 7, 2009 Author Posted January 7, 2009 der er du i gang ja hva er planene med denne vogna da? ronny Blir vel en sein sak i Olive Green med brun camo Quote
Henrik Melvold Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 Tamiya sin Hetzer er et mid production (rett ut av boksen).... Henrik Quote
Terje Rønningbakken Posted January 8, 2009 Author Posted January 8, 2009 Tamiya sin Hetzer er et mid production (rett ut av boksen).... Henrik Grunne til att jeg har skrive sein er att jeg kom seint igang med den Quote
Ronny Øygard Posted January 8, 2009 Posted January 8, 2009 diorama prosjekt? vignett? eller bare vogn på kjedelig lakket treplate? ronny Quote
Terje Rønningbakken Posted January 8, 2009 Author Posted January 8, 2009 diorama prosjekt? vignett? eller bare vogn på kjedelig lakket treplate? ronny Blir nok satt i ett diorama sånn By scene Quote
Recommended Posts