Leif Haga Posted December 28, 2008 Posted December 28, 2008 Vi hadde et lite byggemøte i "kantinen" på Martins jobb Det var bra oppmøte og det ble til og med bygget litt Seriøst seriøs gjeng,og Henrik forklarte oss alle hvor viktig det er med byggedisiplin Seriøse som vi er tok vi dette på alvor KØDDA Kim pustet lettet ut og satte full fart på sine to-2 medbrakte sett Torgeir har som synes lumske planer med sitt dio Og hvem er så dette ? Jepp,Vidar var på G med no panser Som sagt,dette er en seriøst seriøs gjeng Og joda det ble litt pussel etterhvert. Torgeir har bare gulrotnesa igjen på Kalle Resten av hans dio er på god vei. Per Olav jobbet med denne Diverse deler til et par motorsykler Og Martins Stryker Ikke sikker på denne,muligens noe nytt fra Leon Og som vanlig nå for tiden ble det snakket foto og en softbox,lamper og div ble testet sammen med nye objektiv and stuff. Vi skjønte dette med blender og det var bra for en dag. Noen av oss avsluttet kvelden hos Oslos beste Indier Leif Quote
Einar Sandvik Posted December 28, 2008 Posted December 28, 2008 Det ser ut til at folket koste seg. Einar S Quote
Guest Heidi R.Berg Posted December 28, 2008 Posted December 28, 2008 Ja, det så koselig ut Heidi Quote
Vidar Ringstad Posted December 28, 2008 Posted December 28, 2008 Var vel kanskje ikke fullt så effektiv som det så ut,men fikk da gjort noe pusleri . Det var utrolig hyggelig og møtes og prate litt tull uansett .Det var selvfølgelig de andre som stod for tullpratet . Vidar Quote
Anton Chumak Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 Vidar leende på det ene bildet med forstørrelse brillene på var direkte skummelt. Ser jo ut som skallet Terminator. :praise: Quote
Sondre Lea Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 Ja, det er ikke uten grunn at minstesøstera mi kaller ham "han som er litt skummel utapå, men god inni" Sondre Quote
Einar Sandvik Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 Jeg kunne trengt et par slike forstørrelsesbriller sjøl: Hvor får en tak i slike? Einar S Quote
Arild Moland Posted December 29, 2008 Posted December 29, 2008 Jeg kjøpte mine hos Hobbyland, Einar. Så jo ellers ut som en fornuftig bruk av ei kantine... Arild Quote
Recommended Posts