Gaute Halsaunet Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 Møte 11. August på Ranheim as usual. Be there or be a triangle. 18.00 og utover, ta med dårlig humor og bra humør. Gjerne noen modeller også, det du har bygd siden sist og det du har kjøpt siden sist. Hva er det mest av? Quote
Kjell Terje Trones Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 . Gjerne noen modeller også, det du har bygd siden sist og det du har kjøpt siden sist. Hva er det mest av? Var DET et overflødig spørsmål eller......? Quote
Einar Sandvik Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 Jeg har tenkt å komme. Trur faktisk jeg har bygd nesten like mange sett som jeg har kjøpt. Det siste byggesettet kjøpte jeg på ebay fra Shanghai, men det var ikke i anledning OL i Kina. Modellbygging er dessverre ennå ikke anerkjent som olympisk idrettsgrein. Quote
Kjell Terje Trones Posted August 6, 2008 Posted August 6, 2008 Modellbygging er dessverre ennå ikke anerkjent som olympisk idrettsgrein. Og det er bra, hadde blit tatt i dopingkontroll ale mann da.... :'( Quote
Gaute Halsaunet Posted August 7, 2008 Author Posted August 7, 2008 Modellbygging er dessverre ennå ikke anerkjent som olympisk idrettsgrein. Og det er bra, hadde blit tatt i dopingkontroll ale mann da.... :'( Mulig det hadde blitt obligatorisk med doping da... Jeg kan nok ikke ta med meg det største jeg har kjøpt i det siste men noen sett kan jeg vel få meg Quote
Arild Tiller Posted August 7, 2008 Posted August 7, 2008 Og så satser vi på fersk rapport ifra IPMS USA Nationals i Virginia Beach hvis Bernt kommer seg helskinnet hjem... Quote
Recommended Posts