Terje Rønningbakken Posted July 7, 2008 Posted July 7, 2008 Vel Fiaten gikk til Hell så da starter jeg på en annen Dakar bil, detta er ett eldre sett jeg plukka opp fra et lager i Danmark. Det var et lager salg å jeg fant detta under en hylle jeg gikk bort til den stakkars Jenta (som sikkert har blitt trua til å ha den jobben som sommerjobb) og spurte hvor mye hun ville ha for settet. Joda det skulle de ha 50kr for(og det fikk de å+ ca 500,- til)så her er esken har ikke startet ennå (Har faktisk ikke åpna esken enda) Quote
Gaute Halsaunet Posted October 28, 2008 Posted October 28, 2008 Hvordan går det med Dakar vinneren? Quote
Terje Rønningbakken Posted October 28, 2008 Author Posted October 28, 2008 Hvordan går det med Dakar vinneren? den står i grøfta med Punktering og siden den står i ørkenen har motoren forsvunnet til en sjeik og noen har skutt på den med hagle. men er under opppussing så den er ferdig til LK/LU Quote
Jens Håkon Brandal Posted October 28, 2008 Posted October 28, 2008 Aha. Den har kjoert paa en elg altsaa... Jens Quote
Terje Rønningbakken Posted October 28, 2008 Author Posted October 28, 2008 Aha. Den har kjoert paa en elg altsaa... Jens Neida men en nær slektning nemlig Kamelen :'( Quote
Recommended Posts