Terje Rønningbakken Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 Vel 330 gikk til H så jeg prøver med en liten artig sak jeg var heldig å få tak i. Settet lå nedstøvet under en hylle i en Hobby butikk i Aalborg, settet som er ifra 91' hadde den svimmlende summen 399,- men jeg fikk det for 38,- da ingen ville ha den (Endte forsåvidt opp med ca 20-30 esker fra den butikken ) Boxart: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted July 6, 2008 Share Posted July 6, 2008 Såpas, stor innkjøp ? Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted July 6, 2008 Author Share Posted July 6, 2008 Såpas, stor innkjøp ? Niclas jepp masse god biter der butikken anbefales. Butikken heter Aalborg Hobby Service, Adr: Nørregade 18 DK 9000 Aalborg. De har alt for å si det sånn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted July 8, 2008 Author Share Posted July 8, 2008 skulle montere bak lykta. Og jeg leita å kunne ikke finne den men det var ikke rart. for lykta var delvis borte resten var ikke støpt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted February 20, 2009 Author Share Posted February 20, 2009 Advarsel: Dette er minst 120 dager siden siste innlegg i dette emnet ble skrevet. Hvis du ikke er sikker på at du vil skrive et svar, bør du vurdere å i stedet starte et nytt emne. Vel får prøve å komme i havn på denna da selv om det blir på håret. så blir den forhåpentligvis med. Bilder kommer når jeg får rød lakk i morra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts