Gaute Halsaunet Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Jada folkens, møte igjen idag. Møt opp for skitprat og modelltafsing. Noen har kanskje bygget noe siden forrige møte også? Selv stiller jeg som vanlig i t-skjorte og værne-slippers og har med meg friske ideer for nye modellprosjekt men kanskje ikke så mye annet nytt... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 Å ja....klokka 18.00 på Ranheim (Amcar bygget) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Hvis været fortsetter som det er akkurat nå, må jeg bomme skyss av noen. Benz'en står fortsatt på Leinstrand med inkontinent radiator, og jeg har ikke regndress til å kjøre sykkel i.... (Og her takka sola for seg i går kveld, og etterlot himmelhvelvingen til et skikkelig guffent bortoverregn.... :'() Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 Hvis været fortsetter som det er akkurat nå, må jeg bomme skyss av noen. Benz'en står fortsatt på Leinstrand med inkontinent radiator, og jeg har ikke regndress til å kjøre sykkel i.... (Og her takka sola for seg i går kveld, og etterlot himmelhvelvingen til et skikkelig guffent bortoverregn.... :'() Kan sikkert sitte på med meg, jeg skal i de trakter uansett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Regner med at jeg kjører selv allikevel, må hjem i rett tid, kommer rørlegger i morgen tidlig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts