Henrik Melvold Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 13-14. september avholdes Modell Gøteborg 2008. Se http://modellgbg.myspot.se/ for mer info. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Da har jeg fri, gitt... R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 Samme her. Vurderer å ta med familien på tur. Gøteborg er en utrolig hyggelig by med masse muligheter for hele familien... mens far er på konkurranse... Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted August 17, 2008 Author Share Posted August 17, 2008 Fått litt mer info fra Jan Forsgren: Klikk her for webside med masse info om Modell Gøteborg For påmelding klikk her Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted August 17, 2008 Share Posted August 17, 2008 Da har jeg fri, gitt... R. Ja du verden det har jeg å Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts