Einar Sandvik Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Møtet pleier å være andre mandag i mai. Andre mandag i neste måned er 12. mai, som samtidig faller på andre pinsedag, som jo er en helligdag. Det gjør helga til ei langhelg, så spørsmålet mitt er: Blir det klubbmøte mandag 12. mai? Dersom møtet utsettes til mandagen etter, den 19. mai, så fall kan ikke jeg komme, men det er sjølsagt ikke noe hinder for å holde møtet da, kanskje tvert imot. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted April 19, 2008 Share Posted April 19, 2008 Hmmm, dette har du søtten meg rett i. Det som er kjekt med 12. Mai er at det er helligdag men har butikkene åpne dagene etter så er jeg på jobb for 100% vil jeg nødig gå glipp av Her tror jeg at O'store Plastsjef Slabbedask må ta en sjefsavgjørelse, han har kanskje noen eksamener og bekymre seg for i de tider også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 Hmmmm, her har vel vi tradisjon for at når møtedato faller på helligdag, flyttes møtet til mandagen etter. Så da slipper vi vel sånne utenbygds folk som kommer rekende da.... (Neida, Einar! Alltid koselig når du kommer også!! ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 20, 2008 Author Share Posted April 20, 2008 Ja, da rekker jeg kanskje å få bygd ferdig enda en modell før junimøtet. Einar - evig optimist med hensyn til å få ferdig modeller Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted April 20, 2008 Share Posted April 20, 2008 Ja, da rekker jeg kanskje å få bygd ferdig enda en modell før junimøtet. Einar - evig optimist med hensyn til å få ferdig modeller Hehe, ja du er optimist du også ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted May 5, 2008 Share Posted May 5, 2008 Bømper denne i tilfelle noen ikke har fått det med seg..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 6, 2008 Author Share Posted May 6, 2008 Blir det midt oppi eksamenstida for deg Kjell Terje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted May 6, 2008 Share Posted May 6, 2008 Tenk det, jeg har over ei uke til på meg til å fullføre noe.... Men får jeg fullført noe da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Blir det midt oppi eksamenstida for deg Kjell Terje? Midt mellom to faktisk. Men jeg vet jo selvsagt å prioritere riktig...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted May 7, 2008 Share Posted May 7, 2008 Blir det midt oppi eksamenstida for deg Kjell Terje? Midt mellom to faktisk. Men jeg vet jo selvsagt å prioritere riktig...... Hey, hey, hey! Rolig nå! Vi snakkker vel ikke om E-ordet sånn helt åpenlyst, gjør vi vel? Håvard, i E-periode-sjokk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Jodda...! Har to "E"'er og seks "E"-mapper som skal gjøres unna før 6/6, men plages jeg med nevneverdig over hvilepuls for det? Nope....! Plages faktisk mere med å være uten Honda-san når det for en gangs skyld er en finværsperiode her oppe.... (Honda-san gjennomgår litt kirurgi i åndedrettssystemet for tiden.... :'() Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Har'n fått atsma? Hvordan går det med den blå btw? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Er faktisk snart ferdig med de ortopediske inngrepene på den blå. Gjenstår å få til riktig hudfarge, samt å få på plass masse innmat etterpå. Kjøpe'n? På CB'n må alle eksosventiler med styringer byttes...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted May 8, 2008 Share Posted May 8, 2008 Er faktisk snart ferdig med de ortopediske inngrepene på den blå. Gjenstår å få til riktig hudfarge, samt å få på plass masse innmat etterpå. Kjøpe'n? På CB'n må alle eksosventiler med styringer byttes...... Kjøpe ja...hmm...spørs på pris det. Skal jeg kjøpe en bil til må den nok være ferdig samt at jeg må kvitte meg med en annen en... Men det kan vi jo kanskje ta på møtet da? Ventiler fixes vel lettest hos Cylmo. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Tore Svee Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Møte i dag..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted May 19, 2008 Share Posted May 19, 2008 Møte i dag..... Jepp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts