Einar Sandvik Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Jeg går ut i fra at det blir møte mandag 14. januar i Amcar-lokalene på Ranheim. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Som alltid...... Glemmer alltid å legge ut en sånn påminnelse jeg. Bra noen husker det...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 13, 2008 Share Posted January 13, 2008 Som alltid...... Glemmer alltid å legge ut en sånn påminnelse jeg. Bra noen husker det...... Teflonhjerne? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted January 13, 2008 Author Share Posted January 13, 2008 Jeg skal tilfeldigvis på kurs i på Lerkendal i morgen, så passer bra å komme på møtet etterpå. Sia jeg ikke kan ta med meg hobbyrommet, har jeg ikke noe nybygd å ta med, så jeg får se om jeg kan ta med noe annet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 Jeg skal tilfeldigvis på kurs i på Lerkendal i morgen, så passer bra å komme på møtet etterpå. Sia jeg ikke kan ta med meg hobbyrommet, har jeg ikke noe nybygd å ta med, så jeg får se om jeg kan ta med noe annet. Ta med godt humør å noe jeg kan holde meg våken på. Jeg skal på jobb til 08.00 (altså om ca 4 timer) og har enda ikke lagt meg. Hardt å sny døgnet på en helg ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted January 14, 2008 Share Posted January 14, 2008 Hmmm, synes du stadig nevner at du skal på kurs som klaffer med andre mandagen i hver måned, Einar. Tilfeldig eller....? Er nok en liten luring du....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted January 15, 2008 Author Share Posted January 15, 2008 Veeel........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts