Kjell Terje Trones Posted December 8, 2007 Share Posted December 8, 2007 Det etter hvert så tradisjonelle julemøtet vårt går av stabelen mandag 10/12, som vanlig i ACCT's lokaler ved bomringen på Ranheim. Som tidligere år bestiller vi pizza, drikker brus (nei, ikke marinetypen. Her skal jo kjøres hjem igjen..) og tar med det vi har gjort i løpet av året av modeller og viser frem. Ingen utstilling med premier og sånt, bare et realt "skrytebord". Har jo dukket opp et par nye fjes i det siste, så ta med det du har begått i året som har gått.... Vel møtt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Ja jøss, det minner meg på at jeg må finne frem noen bilder også ja Hvis noen skulle ha en bærbar pc som de vil "ofre" til bruk som bildefremviser denne kvelden så ta gjerne med. Min egen har blitt disponert bort til en dansetropp på Melhus.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Tore Svee Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Hmm, å jeg sliter med å komme...Får se i morra... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted December 9, 2007 Share Posted December 9, 2007 Hmm...har oppdaget at jeg har flere uferdige modeller enn ferdige modeller i år jeg.... Skal vi ha en slags Hall of shame også eller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted December 10, 2007 Author Share Posted December 10, 2007 Hmm...har oppdaget at jeg har flere uferdige modeller enn ferdige modeller i år jeg.... Skal vi ha en slags Hall of shame også eller? Blir det plass til det da? Er ikke Trondheim Spektrum vi skal ha møte i vettu....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Hmm...har oppdaget at jeg har flere uferdige modeller enn ferdige modeller i år jeg.... Skal vi ha en slags Hall of shame også eller? Blir det plass til det da? Er ikke Trondheim Spektrum vi skal ha møte i vettu....... Haha...er det mange som har stor produskjon i år da tror du? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Melleby Posted December 10, 2007 Share Posted December 10, 2007 Kos dere, gutta! Er der i sjel, men ikke i kropp! -Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts