Kjell Terje Trones Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Siste møte før vi tar sommerferie (Ikkeno møte i Juli....) går av stabelen i kveld. Som vanlig er stedet American Car Club Trondheim's lokaler på Ranheim. Det starter kl. 1800, og varer som alltid til sistemann drar.... Så kom og slapp av litt i sommervarmen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Melleby Posted June 11, 2007 Share Posted June 11, 2007 Jeg kommer! .....hvis du kommer å henter meg? -Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted June 17, 2007 Share Posted June 17, 2007 Faren min hadde bursdag den 11. juni. Neste møte blir 13. august? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted June 17, 2007 Author Share Posted June 17, 2007 Faren min hadde bursdag den 11. juni. Neste møte blir 13. august? Godkjent fraværsgrunn det Einar. 13 august høres riktig ut ja.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts