Kjell Terje Trones Posted February 16, 2007 Share Posted February 16, 2007 Nå til helga (17-18/2) arrangerer Trondheim Jernbaneklubb hobbymesse i sine lokaler i kjelleren på Nidarvoll skole her i Trondheim. Hovedvekt blir nok modelljernbane, men både Scale Warbirds (RC-fly) og Trondheim Plastmodellklubb skal ha stand der. Et par av plastpusherne i byen skal også dukke opp. Så alle som er i nærheten oppfordres til å ta turen.....! Her er mer info... http://www.tmjk.no/dok/admin/TMJK_Folder2007.pdf http://www.tmjk.no/dok/admin/TMJK_Plakat2007_A4.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 17, 2007 Share Posted February 17, 2007 Usedvanlig bad timing. Jeg blir nedsylta i arbeid hele helga. Synd! Jeg får se om jeg greier å få triksa til en liten Trondheimstur i morgen, likevel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted February 17, 2007 Share Posted February 17, 2007 Bra tiltak, regner med at dere tar bilder og legger ut. Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted February 18, 2007 Share Posted February 18, 2007 Så denne posten nå på ordentlig?? Kjempe gutter. Stå på. Promoter oss skikkelig, så sanker vi inn enda flere medlemmer. Kanskje en artikkel i tuben, det er slik det er gøy å lese om. Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted February 18, 2007 Author Share Posted February 18, 2007 Vi gjør så godt vi han..... I første omgang er det nok lokal-klubben vi fokuserer på. Erfaringsmessig så er det lavere terskel for folk for å ta kontakt med det lokale miljøet, for så å melde seg inn i IPMS sånn etter hvert.... Skal se om jeg får surra meg til å ta noen bilder i dag. I går ble det litt hektisk, skulle sitte å lakkere ei T-skjorte slik at det skulle foregå så mye som mulig på standen vår. Sverre, Børre, og John Arild satt og pusla med litt plastikk også. Blir fort litt statisk ellers når vi bare har ting stående der. Hadde selvsagt glemt endel greier, og måtte en tur hjemom før jeg fikk brgynt. (Skal man lakkere noe, er jo malinga greit å ta med seg...... ) Røska med meg kameraet i samme vaset også, men ble sittende å sprøyte skjorte og svare på spørsmål, og plutselig var klokka fem, og det stengte...... I dag skal jeg ikke lakkere skjorte........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts