Roar Stensrud Posted December 7, 2006 Posted December 7, 2006 For å rydde i forvirringen. Vi snakket om at dyret burde være bygget i løpet av høsten. Jeg mener imidlertid vi kom fram til at det da muligens kom til å komme enda færre modeller og at et naturlig krav heller ville være at dyret ikke var stilt i konkurranse før. Er det fremdeles uenighet om hva vi egentlig kom fram til, tar jeg herved en sjefavgjørelse: "DYR" SOM SKAL STILLE I VÅR UHØYTIDLIGE TEMAKLASSE "FRA DYRERIKET", SKAL IKKE HA VÆRT STILT I KONKURRANSE FØR. BYGGETIDSPUNKT ER SÅLEDES UTEN BETYDNING! Jeg har talt! Slutt på diskusjonen! (morsomt å sjefe litt en gang i mellom ) R. Redigering: Jeg er enig med Nils M. at "dyret" ideelt sett burde vært bygget i løpet av høsten, men så lite interesse som det virker å ha vært rundt dette prosjektet tror jeg vi da ville endt opp med latterlig få modeller. Og vi er jo alle interessert i å se flest mulig modeller som vi ikke har sett før. Quote
Recommended Posts