Gå til innhold
  • Bli medlem

Modellhobbymesse i Trondheim


Kjell Terje Trones

Anbefalte innlegg

Fikk akkurat invitasjon til modellhobbymesse i Trondheim 17 og 18 Ferbruar. Arrangør er Modelljernbaneklubben, og det hele foregår i lokalene deres i kjelleren på Nidareid skole. Dette er ikke en konkurranse, men kombinert salgs- og utstillingsmesse, og vi (plastmodellklubben) får muligheten til å vise oss frem og hva vi driver med. Denne messa har vært arrangert noen ganger før, og har tradisjonellt vært ganske godt besøkt.

Vi får sørge for å promotere "vår del" av hobbyen på en så god måte som mulig.

(Nyvaskede og med rene tenner.... :thumb:)

 

 

Hvis noen "dealere" kunne tenkt seg å stille der, men ikke har fått invitasjon, ta kontakt med meg, så skal jeg sende hele invitasjonen med kontaktinfo til arrangørene....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får kanskje prøve å ta meg en tur på den messa. :) Det er ikke så mye sånt her omkring.

 

Du kan jo ta turen til Desembermøtet vårt også. Vi viser det vi har gjort i løpet av året, og så skal vi prøve å få til et lite swap meet. Regner med at vi også får se bilder fra Bernt'enes Telfordtur. Ellers blir det tradisjonen tro så vi kjøper oss pizza og koser oss..... :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.