Thor A. Granheim Posted February 12 Share Posted February 12 Heisann... Nå som Skala nærmer seg så er vi gang med og samle inn folk som kan være med i dommergruppen. Og siden det er blitt min oppgave og viderføre oppdraget som hoveddommer, vil jeg samle så mange som mulig før utstillingsdagen. Hvis du vet at du skal delta på Skala 2023 og har lyst til og bidra som medlem i dommergruppa så gi meg beskjed her eller på PM. Dette er en nyttig erfaring for deltagere flest siden du kan bli bedre kjent med andre byggere og andre grener av bygging. Her er det gitte maler å dømme etter så dette er en fin og lærerik erfaring. Mvh Thor Granheim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 12 Share Posted February 12 Så det er du som overtar etter Kyrre som leder av dommerteamet. Jeg skal på Skala 2023 og melder meg til å bidra som dommer. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted February 12 Author Share Posted February 12 Hehe. Ja det stemmer, ikke prøvd dette før men har troen på at dette skal gå bra. Forhåpentligvis greier jeg og samle en fin gjeng med nye og gamle fjes. Tenkte at det ville være lurt å starte i forkant slik at man forhåpentligvis har stor sjanse for å gjennomføre dette på en god måte. Og jeg takker for at du vil være med i år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 18 Share Posted February 18 Jeg har deltatt som dommer noen ganger nå og synes det har vært lærerikt å gå rundt sammen med andre modellbyggere og vurdere modeller. En blir oppmerksom på ulike typer feil en kanskje ikke har tenkt på at en kunne begå og få trekk for, og en ser hvor lite som kan skille mellom det å få premie og ikke få premie. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted February 23 Author Share Posted February 23 Er veldig kjekt å lære litt om andre grener av hobbyen. Derfor jeg bygger litt forskjellig, for å lære noe nytt og få innblikk i andre fremgangsmåter. Fly/helikopter er litt gresk for meg så det skal utforskes litt mer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted February 24 Share Posted February 24 Thor A. Granheim skrev (23 timer siden): Er veldig kjekt å lære litt om andre grener av hobbyen. Derfor jeg bygger litt forskjellig, for å lære noe nytt og få innblikk i andre fremgangsmåter. Fly/helikopter er litt gresk for meg så det skal utforskes litt mer Ja, det er nødvendig å ha prøvd seg innen ei grein for å kunne bedømme i modellene innen den greina skikkelig. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts