Gå til innhold
  • Bli medlem

Dommerpanel Skala 2023


Thor A. Granheim

Anbefalte innlegg

Heisann...🙂

 

Nå som Skala nærmer seg så er vi gang med og samle inn folk som kan være med i dommergruppen.

Og siden det er blitt min oppgave og viderføre oppdraget som hoveddommer, vil jeg samle så mange som mulig før utstillingsdagen.

 

Hvis du vet at du skal delta på Skala 2023 og har lyst til og bidra som medlem i dommergruppa så gi meg beskjed her eller på PM. 

 

Dette er en nyttig erfaring for deltagere flest siden du kan bli bedre kjent med andre byggere og andre grener av bygging. 

Her er det gitte maler å dømme etter så dette er en fin og lærerik erfaring.

 

Mvh Thor Granheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ja det stemmer, ikke prøvd dette før men har troen på at dette skal gå bra. Forhåpentligvis greier jeg og samle en fin gjeng med nye og gamle fjes. Tenkte at det ville være lurt å starte i forkant slik at man forhåpentligvis har stor sjanse for å gjennomføre dette på en god måte. 

Og jeg takker for at du vil være med i år. 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har deltatt som dommer noen ganger nå og synes det har vært lærerikt å gå rundt sammen med andre modellbyggere og vurdere modeller. En blir oppmerksom på ulike typer feil en kanskje ikke har tenkt på at en kunne begå og få trekk for, og en ser hvor lite som kan skille mellom det å få premie og ikke få premie. 

  • Me like! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Thor A. Granheim skrev (23 timer siden):

Er veldig kjekt å lære litt om andre grener av hobbyen. Derfor jeg bygger litt forskjellig, for å lære noe nytt og få innblikk i andre fremgangsmåter. Fly/helikopter er litt gresk for meg så det skal utforskes litt mer

 

Ja, det er nødvendig å ha prøvd seg innen ei grein for å kunne bedømme i modellene innen den greina skikkelig.

  • Me like! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.