Jan Erik Johansen Posted September 27, 2020 Share Posted September 27, 2020 (edited) Cessna L-19A/0-1A Bird Dog 1/72. Denne er til monteren som skal inneholde alle flys som er benyttet av Luftforsvaret. Edited March 15, 2021 by Jan Erik Johansen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted November 18, 2020 Share Posted November 18, 2020 (edited) Blir det problemer med å få noen til å bygge " fuglehund", så kan jeg tilby denne til samlinga i flymuseet. Slet med å få bakerste del av takglasset helt blankt. Jeg hadde en byggetråd om denne her i forumet. https://forum.ipmsnorge.org/topic/14114-fuglehund-uten-ski/ Edited November 19, 2020 by Einar Sandvik 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 31, 2022 Share Posted March 31, 2022 (edited) Ja, da ble det modellen min, vist på bildet i forrige postering, som havna på Forsvarets flysamling Gardermoen, etter en heftig runde med pussing av tak-glassa på modellen. Edited March 31, 2022 by Einar Sandvik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts