Gaute Halsaunet Posted May 22, 2019 Share Posted May 22, 2019 Sist hadde vi møtet på andre tirsdagen i måneden. Det ble ytret ønske om å gå tilbake til andre mandagen så da gjør vi det. Neste møte er altså Mandag 10. Juni. Vi har over tid snakket om å ha en felles helg sammen med TBBC og vi går for å kjøre dette helga 15-16 Juni da vi kan ha felles sjåing av 24timers løpet på Le Mans samtidig. Jeg ser for meg et ganske "åpent" arrangement hvor folk kan komme å gå litt som de vil men vi skal altså være der fra Lørdag formiddag (kanskje ca kl 12) og til Søndag ettermiddag (selve løpet starter 15.00 Lørdag og slutter 15.00 Søndag) Jeg tenker noe ala byggehelga vi hadde på Innerøya i fjor. Vi sitter å bygger (noen vil kanskje også prøve å kjøre bilbane) juging å fliring og den som vil kan ha med seg alhohyler. Jeg har en fryser full av grillmat så jeg kunne tenkt meg at vi kanskje kan få til litt grilling på Lørdagskvelden (hvis været tilsier at det går bra). Ellers, ta med mat å drikke som du selv ønsker. Ta med sovepose og luftmadrass (eller en spikermate om så er å foretrekke) så camper vi der fra Lørdag til Søndag. Ikke noe krav om at en må campe der, hvis en vil reise hjem til egen seng er det også greit men kanskje ikke ideelt hvis en bor et stykke unna og har blitt litt ustø. Har du ikke tid til å være der hele tida så kom i det minste innom å si hei Håper dette høres interesant ut Gaute 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted June 13, 2019 Author Share Posted June 13, 2019 Felles byggehelg er desverre avlyst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 Ok, er det møte mandag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted June 14, 2019 Share Posted June 14, 2019 Mandag 10. juni var jo helligdag. Var det møte da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted June 14, 2019 Author Share Posted June 14, 2019 Det var møte nå på Mandag ja, neste møte blir først Mandag 12. August. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts