Gaute Halsaunet Posted April 6, 2019 Share Posted April 6, 2019 Husk møtet på Mandag, håper noen tar med seg noen modeller vi kan stille ut i skapet vårt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 7, 2019 Share Posted April 7, 2019 Hvis alle tar med seg en eller to modeller hver, så fyller vi fort opp skapet. Jeg tenker det går an å bytte ut modeller i skapet jevnlig, slik at det stadig blir noe nytt å titte på, ellers mister det vel fort interesse. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted April 7, 2019 Author Share Posted April 7, 2019 11 timer siden, Einar Sandvik skrev: Hvis alle tar med seg en eller to modeller hver, så fyller vi fort opp skapet. Jeg tenker det går an å bytte ut modeller i skapet jevnlig, slik at det stadig blir noe nytt å titte på, ellers mister det vel fort interesse. Jepp, akkurat det jeg tenkte. Jeg har planer om å fikse lys i skapet også men rekker det nok ikke til imorgen. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts