Tommy Myrland Posted September 12, 2018 Share Posted September 12, 2018 Troms Plastmodell Klubb vil avholde en byggehelg event i Tromsø. Sted: Sjømannsskolen. Tid: fredag 16.nov - søndag 18.nov. Ta med så mye hobbystash du klarer å bære, modeller du vil vise, noe du kanskje vil selge og selvfølge noe du kan bygge på. Det vil fullt mulig å få lakket modellene med airbrush, bare husk å ta med sprøyte og maling. Lørdag prøver vi oss på en felles middag, enten pizza på rommet eller at vi trasker en liten luftetur ned til sentrum. Også her vil det bli mulighet for parkere med en bobil eller to. Vel møtt! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted October 16, 2018 Author Share Posted October 16, 2018 Nå som den trivelige byggeøkta på Setermoen er lagt bak oss, er det bare å brette opp ermene å sikte inn skalpellen mot byggehelga i Tromsø. Det er også fullt mulig for små Tigergutter i grønne og hvite fly å delta hvis vindretninga blåser mot Tromsø. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted October 16, 2018 Share Posted October 16, 2018 Hmm..det høres interessant ut! Jeg er i Trondhjæm på fri den helga, så jeg trenger skyss. Noen som kommer og henter meg? EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts