Gå til innhold
  • Bli medlem

Byggehelg i Trondheim Plastmodellklubb


Anbefalte innlegg

Det foregår litt utenom klubbmøtene i Trondheim Plastmodellklubb også. Siste helga i august var det byggehelg på Kjerknesvågen i Inderøy. Lørdagsprogrammet bestod av bygging med gode historier og god mat og drikke attåt. Høydepunktet var flyoppvisning over hytta av tigermesteren i et fly som ikke var tigermalt. Søndagen var det skogstur, som ble avslutta med besøk på kaia og modellbåtmuseet på Kjerknesvågen. Takk for ei trivelig helg!

IMG_3231 (3).JPG

IMG_3224 (2).JPG

IMG_3226 (2).JPG

  • Me like! 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Espen Andreas Hoff

Synd jeg ikke kunne stille på byggehelgen, men ser frem til neste anledning, det så jo ut til at dere hadde det storartet! Og neste gang får jeg fly adskillig lavere, med den telelinsa trodde jeg bildet skulle bli både skarpt og nære...

Espen Maverick

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flybildet ovafor ble tatt av meg med ei litt mindre linse jeg fikk låne av Bernt U., men dessverre hadde jeg feil innstilling på kameraet, oppdaga jeg etterpå. Sjøl tok Bernt bilder så skarpe at ansiktet til tigermesteren oppe i flyet kunne identifiseres.

 

Einar S

Endret av Einar Sandvik
  • Me like! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.