Einar Sandvik Posted September 6, 2018 Posted September 6, 2018 Det foregår litt utenom klubbmøtene i Trondheim Plastmodellklubb også. Siste helga i august var det byggehelg på Kjerknesvågen i Inderøy. Lørdagsprogrammet bestod av bygging med gode historier og god mat og drikke attåt. Høydepunktet var flyoppvisning over hytta av tigermesteren i et fly som ikke var tigermalt. Søndagen var det skogstur, som ble avslutta med besøk på kaia og modellbåtmuseet på Kjerknesvågen. Takk for ei trivelig helg! 2 Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted September 7, 2018 Posted September 7, 2018 Synd jeg ikke kunne stille på byggehelgen, men ser frem til neste anledning, det så jo ut til at dere hadde det storartet! Og neste gang får jeg fly adskillig lavere, med den telelinsa trodde jeg bildet skulle bli både skarpt og nære... Espen Maverick Quote
Einar Sandvik Posted September 7, 2018 Author Posted September 7, 2018 (edited) Flybildet ovafor ble tatt av meg med ei litt mindre linse jeg fikk låne av Bernt U., men dessverre hadde jeg feil innstilling på kameraet, oppdaga jeg etterpå. Sjøl tok Bernt bilder så skarpe at ansiktet til tigermesteren oppe i flyet kunne identifiseres. Einar S Edited September 7, 2018 by Einar Sandvik 1 Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted September 7, 2018 Posted September 7, 2018 Så var det ikke bortkastet å fly opp ned likevel da... Quote
Einar Sandvik Posted September 7, 2018 Author Posted September 7, 2018 He, he! Vi får se om Bernt legger ut bilder dersom han oppdager denne tråden. Einar S Quote
Recommended Posts