Gå til innhold
  • Bli medlem

Sitrap TPMK


Anbefalte innlegg

Vi har fått ny kasserer, Arild Tiller, og han har opprettet en ny konto for klubben. Jeg har nå sendt ut mail til alle med info men skriver også litt her. Hvis noen ikke har fått mail fra meg så si ifra.

Som vi snakket om på sist møte og møte før der så har klubben ikke betalt leie for lokalet de siste to år. Dette blir nå rettet opp i og jeg oppforder alle som hører til klubben å betale kontigent innen fristen 15.04.

 

Vi ble også på sist møte enige om å flytte møtestart til kl 19.00 istede for 18.00 som tidligere men møtene blir fortsatt avholdt andre Mandag i hver måned bortsett fra Juli som før og møtene vil fortsatt holdes i samme lokaler.

 

Det ble også snakket om å få opp byggeaktivteten i klubben og for å hjelpe på dette vil det for hver enkelt ferdigstilte modell som stilles ut på møtene gies et lodd. Dette loddet vil være med i trekninga av en premie på julemøte i Desember. Altså, jo flere modeller du bygger ferdig å stiller ut på møtene, jo flere lodd og større vinnersjanse har du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.