Oddbjørn Skripeland Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 Kattereferansen er ganske grei jaguar er et katte dyr Tar for meg dette settet fra Hasegawa førsteintryyket er at det er et bra sett med gode detaljer Første mockup tilsier at denne blir låg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddvar Olsen Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 Ser lovende ut, er det mulig å konvertere slik at rattet kommer på " riktig " side Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 Skal bygges som på esken så rattet blir der det er Cabben har ratt til begge sider mener jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddvar Olsen Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 Kult blir det uansett, håper den som har cabben støper opp dashbordet slik at eet er mulig å bygge den med rattet på "riktig" side for oss som er litt sære Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 Spennende prosjekt dette her Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted May 29, 2016 Author Share Posted May 29, 2016 Mener både cabben og den sivile TWR utgaven har venstreratt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted May 29, 2016 Share Posted May 29, 2016 Flott bil med fine linjer, blir kult å følge med på. TWR`en jeg bygget hadde både H og V dashbort i settet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts