Gaute Halsaunet Posted March 7, 2016 Share Posted March 7, 2016 Tiden går fort og det er snart tid for nytt møte igjen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Juhu! Satser på å få tatt turen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Er nok i Finmarken på jobb da, så dere får klare dere uten meg Forøvrig ser jeg at det åpner seg en liten mulighet for SKALA i år, men kommer meg nok ikke nedover før sent på lørdag. Blir det stort oppmøte fra Trøndelag i år? Evt. noen som kan ta med modeller for meg? EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Jeg har kveldsundervisning på voksenopplæringa hver mandagskveld, så jeg blir ikke å se på møtene denne våren. Angående Skala 2016: Hotellrom er bestilt og flybilletter kjøpt. Vi møtes der. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 8, 2016 Share Posted March 8, 2016 Synd du går glipp av møtene, Einar. Får ta det igjen på Skala. ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts