Gaute Halsaunet Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Som et lyn går tiden og plutselig er vi der igjen. Nytt møte om en uke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted January 4, 2016 Share Posted January 4, 2016 Ja, og nå har vi jo også fått en egen ipms-kalender med møtedatoene på. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 5, 2016 Author Share Posted January 5, 2016 Ja, og nå har vi jo også fått en egen ipms-kalender med møtedatoene på. Einar S Ja det er jo kjekt for den som husker å se på kalenderen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted January 5, 2016 Share Posted January 5, 2016 Ja, for all del, du kan ikke slutte med å legge ut påminnelser om møtene. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 6, 2016 Author Share Posted January 6, 2016 Nei, har ikke tenkt å slutte med det Her i huset har IPMS kalenderen fått sin plass på stua og våre modellmøter er blitt markert med markeringstusj. Ikke for at jeg skal huske det men for at min bedre halvdel skal husket det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Det ser ikke ut til at jeg kan komme på mandagsmøtet. Sa ja til å steppe inn som vikar på voksenopplæringa, og det viste seg etterpå å være på mandag. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted January 7, 2016 Share Posted January 7, 2016 Som vanlig er jeg helt bortreist... EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts