Vidar Ringstad Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 I dag blir det en liten tur på Haugenstua.Er der ca kl.18 som vanlig. Hvet ikke om jeg får gjort så mye fornuftig,men noe er det vel! Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 I dag blir det en liten tur på Haugenstua.Er der ca kl.18 som vanlig. Hvet ikke om jeg får gjort så mye fornuftig,men noe er det vel! Vidar Lykke til Vidar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Jeg var akkurat innom og sjekket opp om de fikk gjort noe. Det var faktisk endel aktivitet. Og så spiste de kake da. Hehe. Standard innslag da Heidi er der... tror jeg da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted October 2, 2006 Author Share Posted October 2, 2006 Fikk gjort litt i dag,i tilegg til og spise Fyrstekake og Kanelboller Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar-R.Jensen Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Fikk gjort litt i dag,i tilegg til og spise Fyrstekake og Kanelboller Vidar Kanelboller... ???Er det nødvendig og drive på med den tirrende torturen her da :'( :'( :'( Hilsen anonym kakemons Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Høres ut som det er bra at jeg bor et stykke fra Haugenstua. Hadde vel lagt på meg flere titalls kilo i løpet av et år hvis kakefrekvensen er like stor som det kan virke.... Kjell Terje - veldig glad i kake....! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts