Gaute Halsaunet Posted October 10, 2014 Share Posted October 10, 2014 Minner om at det er møte igjen på Mandag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted October 11, 2014 Share Posted October 11, 2014 Meeeen.....hva skjer?!?? Da er jeg jo ikke bortreist på jobb, Æ KJÆM!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted October 11, 2014 Author Share Posted October 11, 2014 Det er bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Hvis jeg ikke i løpet av det neste døgnet blir kidnappet av supermodeller fra planeten Nympho og føres til hjemplaneten for å brukes i avlsprogrammet deres, kommer nok jeg også. Skulle det første imidlertid inntreffe, vil jeg dokumentere dette filmatisk, og resultatet vil gjøres tilgjengelig på de fleste websites dedikert til "voksenunderholdning". Så vi sees nok i morra ja..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Hvis jeg ikke i løpet av det neste døgnet blir kidnappet av supermodeller fra planeten Nympho og føres til hjemplaneten for å brukes i avlsprogrammet deres, kommer nok jeg også. Skulle det første imidlertid inntreffe, vil jeg dokumentere dette filmatisk, og resultatet vil gjøres tilgjengelig på de fleste websites dedikert til "voksenunderholdning". Så vi sees nok i morra ja..... Been there, done that! Og det var jaggu ikke mye å trakte etter, elendige arbeidsforhold!! Hverken 8 timers arbeidsdager eller lovpålagte matpauser. Ulønnet overtid, lørdagsjobbing og fagforening var totalt fraværende...og i tillegg sitter jeg nå og betaler 3,7 ganger Nympho's statsbudsjett i farskapsbidrag :'( Hold deg til plasting du Kjell Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts