Håvard Houen Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Ja, for vi som bygger landskap og bygninger på Trondhjem Modelljernbaneklubbs anlegg tenker faktisk på anlegget som et stort diorama. 6. desember fra 19:30 har vi åpent hus i kjelleren på Nidarvoll skole. Kaffe, vafler og kaker for salg. Ingen inngangspenger. Om noen fra plastmodellklubben har lyst til å stikke innom for en modellbyggingsprat er de hjertlig velkomne! Som dere ser på bildene er det ikke bare tog det handler om... Mvh Håvard Houen Noen smakebiter av det vi holder på med. Alt er scratchbygd i H0 (1:87): Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Norås Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Har alltid vært fascinert av modelljernbanebygging. Her snakker vi om folk som må kunne mange "bransjer" - diorama, modellbygging, elektronikk, snekkerarbeid osv Er forresten relativt ofte i Trondheim - er det muligheter for å ta en titt? Såå - der var jeg ute av skapet. Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Hei Håvard! Har sett hva dere får ved flere anledninger, og har notert dato og tidspunkt. Kommer gjerne en tur hvis det passer den dagen... Blir det forresten noe hobbymesse nede hos dere igjen etter hvert? Begynner vel å bli et par år siden sist igjen nå..? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Houen Posted November 21, 2013 Author Share Posted November 21, 2013 Har alltid vært fascinert av modelljernbanebygging. Her snakker vi om folk som må kunne mange "bransjer" - diorama, modellbygging, elektronikk, snekkerarbeid osv Er forresten relativt ofte i Trondheim - er det muligheter for å ta en titt? Såå - der var jeg ute av skapet. Bjørnar Det er absolutt mulig å komme for å ta en titt på tirsdager fra ca 2000. Men kommer du på julemøtet 6 desember vil anlegget være operativt og det vi har av hus og bygninger vil være utplassert. Og så blir det kaffe, vafler og kaker! På vanlige tirsdager kan vi ikke love mer enn kaffe... En liten advarsel: De som kommer på besøk *før* julemøtet vil umiddelbart bli satt i arbeid. Nissene og dvergene jobber hardt i berget for å få anlegget presentabelt til åpent hus! Mvh Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Houen Posted November 21, 2013 Author Share Posted November 21, 2013 Hei Håvard! Har sett hva dere får ved flere anledninger, og har notert dato og tidspunkt. Kommer gjerne en tur hvis det passer den dagen... Blir det forresten noe hobbymesse nede hos dere igjen etter hvert? Begynner vel å bli et par år siden sist igjen nå..? Vi har ikke planlagt noen hobbymesse denne våren, men det er ikke umulig at vi prøver å få til noe til høsten. Målet bør etter min mening være å få til en bred messe med fokus på skalamodeller. Mvh Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Norås Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Takk for info, Håvard. Skulle vært spennende å vært på julemøtet, men den datoen er jeg på en helt annen kant av verden. Men nå har jeg lagt inn tirsdager som en interessant dag/kveld i Trondheim, og dere har kanskje et oppslag hos Trønderfrim? Jeg pleier å være innom der - mye godt snop i hyllene der. Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Houen Posted November 21, 2013 Author Share Posted November 21, 2013 Takk for info, Håvard. Skulle vært spennende å vært på julemøtet, men den datoen er jeg på en helt annen kant av verden. Men nå har jeg lagt inn tirsdager som en interessant dag/kveld i Trondheim, og dere har kanskje et oppslag hos Trønderfrim? Jeg pleier å være innom der - mye godt snop i hyllene der. Bjørnar Har nok ikke noe oppslag hos Trønderfrim, men som sagt er vi på plass på Nidarvoll skole hver tirsdag fra ca. 19:30. Det går som regel fint å komme på en vanlig klubbkveld, men frem til 6. desember er det mest stress og ståk der nede! Man kan også ringe først om man tenker å ta seg en tur, tlf. 402 19 068. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Hau! Dette må man få med seg ja, jeg kommer iallefall Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Norås Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Håvard, telefonnr notert! Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Bjørnar, skulle du slumpe til å være i Trondheim andre mandagen i enhver måned (bortsett fra juli...) er du selvsagt hjertelig velkommen til å stikke innom et møte i plastmodellklubben også! (Noe som selvsagt gjelder alle andre som har interesse og anledning også...:-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Norås Posted November 22, 2013 Share Posted November 22, 2013 Kjell Terje, dere er fortsatt på Ranheim hos AmCar-klubben? Har fått invitasjon tidligere hos Gaute, men det har aldri passet. Jeg leter etter en anledning... Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Samme sted, samme tid... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts