Gaute Halsaunet Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Da er det på tide med møte igjen folkens, velkommen skal dere være Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Andreas Hoff Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Takk for at jeg er velkommen Gaute, men faktisk er jeg enda mer velkommen i Bodø...er atter en gang ute og flakser istedenfor å vise mitt blide ansikt på Ranheim. Som et tips til Far North-gjengen i klubben så var jeg innom den lokale plastpusheren på torsdag, og der var en helt ubrukt Revell Bf 109 i 1/32 med "norske" dekaler til gi-bort pris (du får fire for en tusing!!). Check it out!! EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Er på jobb i Oslo, så jeg får ikke kommet denne gange... Dere får kose dere Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Men jeg, derimot, regner med å få anledning til å dra på møtet. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted September 8, 2013 Share Posted September 8, 2013 Kommer jeg. Må jo ha et lite krigsråd før den forestående invasjonen av Drammen..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts