Gaute Halsaunet Posted May 7, 2013 Share Posted May 7, 2013 Det nærmer seg møte igjen, alle er velkomne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Kommer sikkert, men det kan være jeg kommer litt senere enn vanlig. Generalforsamling i borettslaget, og erfaringsmessig kan det være lurt å få med seg. Spesielt om man kjører motorsykkel, er mange pensjonister her som ikke liker sånne "Hells Angels-bøller" eller hvordan man nå måtte fremstå uansett hva slags to-hjuling man kjører, og vil gjerne ha så mange restriksjoner på sånt som mulig. Eller aller helst ha det vekk...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted May 8, 2013 Share Posted May 8, 2013 Jeg har planer om å være med på mai-møtet vårt. Einar s Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Espen Andreas Hoff Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Får håpe jeg fremdeles er permittert på mandag, i så fall kommer jeg også EspenA Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted May 9, 2013 Share Posted May 9, 2013 Mulig jeg også dukker opp etterhvert. Travelt i mai Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts