Gaute Halsaunet Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Det er snart på tide med møte igjen, blir som vanlig fra kl 18.00 og utover Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 3, 2013 Share Posted April 3, 2013 Brevduen og jeg kommer sannsynligvis. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted April 5, 2013 Share Posted April 5, 2013 Er det noen som kunne tenke seg å være taxi da? Jeg kan ikke se for meg at min bedre halvdel ønsker å bedrive drosjetjenester hele kvelden. Fortrinnsvis noen som bor på Byåsen/Nyborg? Foreløpig så er det bare en føler jeg legger ut. Det er ikke sikkert foten tillater at jeg er ut på galeien så mye. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Kan sikkert kjøre om Byåsen jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted April 6, 2013 Share Posted April 6, 2013 Høres bra ut Kjell Terje! Som sagt, jeg må ta det litt på dagsformen til foten (for de uinnvidde: den er brukket), men hvis vi utveksler tlfnr per pm, så klare vi nok å koordinere dette showet også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted April 8, 2013 Share Posted April 8, 2013 Det ser ut til at jeg må stå over april-møtet. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts