Thor A. Granheim Posted August 22, 2012 Share Posted August 22, 2012 Hei ! På tide og kalle sammen igjen etter en liten sommer ferie. Vi starter opp igjen med møte 28.August Starter som vanlig kl 1800 og varer til ca kl 2200 Addressen er Tingveien 2, 3223 Sandefjord Blir en liten prat om hva vi skal/kan gjøre fremover resten av året Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted August 26, 2012 Share Posted August 26, 2012 Kansje jeg kommer må bare se ann med trening osv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted August 26, 2012 Author Share Posted August 26, 2012 se der ja håper du får det til da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 da ser det ut til at jeg får tatt turen nedover i dag er det noen som har noe plastskrot(gamle glue bombs, oppgitteprosjekter, løse deler etter et byggesett som er byggd.) liggende som kunne tenke seg å donere det til Norwegian Challenge's rot og skrot esker (samler inn plast så folk kan sammle litt deler de kan bruke til framtidige prosjekter dette sjer på utstillingen ) det må hvere fra bil / lastebil / motorsykkelsett. Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 Jeg kommer til og ta med noe på NC Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted August 28, 2012 Author Share Posted August 28, 2012 ps. Det blir salg av vaffel idag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Takk for fint møte i dag Vi fikk diskuterte litt veien videre, samt at vi diskuterte litt av det som har skjedd på forumet her i det siste. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 ...samt at vi diskuterte litt av det som har skjedd på forumet her i det siste. Og konklusjonen ble....? Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 ...samt at vi diskuterte litt av det som har skjedd på forumet her i det siste. Og konklusjonen ble....? Henrik Som her, ingen konklusjon, men mange meninger og en og anne idee.... Men først bør vel IPMS finne ut om de vil jobbe for mer rekrutering... Det var vel noe jeg følte de fleste mente var en bra start. Også var vi innom det med mer støtte lokalt fra IPMS. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted August 28, 2012 Share Posted August 28, 2012 Og da sørger dere vel for å komme med dette som konstruktive og konkrete forslag til styret i IPMS? Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Og da sørger dere vel for å komme med dette som konstruktive og konkrete forslag til styret i IPMS? Janse Det var en av de tingene vi snakket om og ønsket å gjøre ja! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted August 29, 2012 Share Posted August 29, 2012 Flott! Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted August 29, 2012 Author Share Posted August 29, 2012 Jepp, jeg kommer til og prøve og skrive ned et par forslag i løpet av kort tid Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted August 30, 2012 Share Posted August 30, 2012 Treninga gjorde så jeg desverre ikke fikk kommet Men regner med å komme neste gang Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Bare lurte på en ting: Hvis jeg har noen sett jeg vil selge, er det da bare å ta de med på møtene ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted September 10, 2012 Author Share Posted September 10, 2012 jepp, bare og ta med Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 når er neste møte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted September 10, 2012 Author Share Posted September 10, 2012 står i møtekalenderen for 2012. 25.september Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts