Thor A. Granheim Posted June 18, 2012 Share Posted June 18, 2012 Hei Kaller inn til sommer avsluttning i IPMS Vestfold Tirsdag den 26.Juni Vi tar et uhøytidelig møte med grilling og modellprat ! Jeg holder grillen, dere tar med maten dere vil grille Dette blir siste møte før sommeren og vi tar en velfortjent ferie Alle er velkomne hit Mvh Thor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge S. Kjørbek Posted June 19, 2012 Share Posted June 19, 2012 Søren altså... Da r jeg i Kiel. Apropo det, så skal j i land for å kjøpe revell akryl lak/maling så om det er noen som vil ha så er det bare å sende meg en pm med farge nummer som man finner på revell.eu så tar jeg med. Der vor j handler har de både emanel og akryl... Da har man mulighet til å få seg maling til en gunstig pris.. God sommer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge S. Kjørbek Posted June 25, 2012 Share Posted June 25, 2012 Da kom j hjem en dag før tilltenkt Så ska se om jeg får tatt turen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted June 25, 2012 Author Share Posted June 25, 2012 wOOt Så bra. Jeg tar med grill, så ta gjerne med noe og grille, så koser vi oss litt med god mat og litt skrøning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts