Gå til innhold
  • Bli medlem

Savona International Model Show (Italia)


Roar Stensrud

Anbefalte innlegg

Hvis noen har tenkt seg til Italia rundst månedsskiftet juni/juli så kan kanskje dette være noe. Informasjonen kommer fra den italienske klubben som stilte med modeller på årets SKALA. Hvis noen seriøst overveier å ta seg en tur, så har jeg kontaktinformasjon som kan være nyttig. Jeg lar dette stå som prioritert emne en stund slik at de fleste får det med seg. Vedleggene det refereres til i informasjonen er på italiensk... Men jeg går ut ifra at en engelsk oversettelse kan la seg fremskaffe ved behov.

 

R. :)

 

EDIT: Som det fremkommer nedenfor er konkurransen i månedsskiftet juni/juli (ikke mai/juni som jeg først skrev)

 

Here  is  a  little  announcement  for  "Savona  International Model Show" 2012- Model Expo and Competition, managed  by  model  Club  La  Centuria, Italy, Associazione  "A Campanassa"  of  Savona  and Club Modellistico Savonese  , along  with some Middle  Ages  Re- enactment shows  inside the Medieval Tower  of Brandale in Savona  just  in  case  You  or  Your  modellers  are  on  holidays  in  far  away  Italy  in  June/July  during  our  show:

 

"  30th  June  ans 1st  July in Savona ( Liguria, Italy) " Savona  International Model Show" 2012- inside  the  medieval  Tower  of Brandale( downtown ) .Model  Competion  and  Expo  for  Figures, Mecha, Dioramas, Aircrafts, ships, etc.Various  Best  of  Show  as  explained  in  the  attachment  in  .pdf  format: A  Medieval  Knight's  Helmet  replica, A DDR  Helmet, An  Union Navy's Sailor  hat  Replica, A  wooden  carving  from  Africa, A  traditional  carving  from  American  Natives, etc. By l'Association Culturale LA CENTVRIA, Associazione "A Campanassa" and Club Modellistico Savonese, Internet  sites: www.lacenturia.it  , www.campanassa.it . E- mail : associazione@lacenturia.it  ; savonaliberocomune@campanassa.it   

 

Best  Regards,   

 

Sergio  "ente per ente" PALUMBO, on  behalf  of  Model  Club  La  Centuria ( www.lacenturia.it  )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.