Gå til innhold
  • Bli medlem

1955 Ford F100 Delivery Gasser......


Anbefalte innlegg

Hei

 

Midt i blandt påske egg og oppussing av gang og trapp i huset så har jeg fått gjort litt idag  :)

 

Har startet på et nytt Gasser prosjekt siden jeg venter på deler til de to andre fordene. Denne gang er det en gluebomb som skal restaureres og moddes.

 

Tanken er at noen har funnet denne bilen som en forlatt "military police" bil som de har puttet stor motor oppi og hivd seg på stripa.

 

Dørene bak åpnes og mye blir scratchet etter hvert som det skrider frem, er ikke veldig detaljerte disse gamle monogram setta :(

 

Vel noen bilder så langt

 

1965_chevy_-_1955_ford_f100_014.jpg

 

1965_chevy_-_1955_ford_f100_016.jpg

 

april_2012_007.JPG

 

april_2012_009.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har startet på et nytt Gasser prosjekt siden jeg venter på deler til de to andre fordene. Denne gang er det en gluebomb som skal restaureres og moddes.

Dørene bak åpnes og mye blir scratchet etter hvert som det skrider frem, er ikke veldig detaljerte disse gamle monogram setta :(

 

Gluebomb var ordet her ja og en nøyaktig slagplan er lagt som skal følges til punkt og prikke....

Med dine fingre er jeg ikke itvil om at dette kommer til å bli et skue :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.