Thor A. Granheim Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Hei Midt i blandt påske egg og oppussing av gang og trapp i huset så har jeg fått gjort litt idag Har startet på et nytt Gasser prosjekt siden jeg venter på deler til de to andre fordene. Denne gang er det en gluebomb som skal restaureres og moddes. Tanken er at noen har funnet denne bilen som en forlatt "military police" bil som de har puttet stor motor oppi og hivd seg på stripa. Dørene bak åpnes og mye blir scratchet etter hvert som det skrider frem, er ikke veldig detaljerte disse gamle monogram setta Vel noen bilder så langt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trygve Jeppestøl Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Har startet på et nytt Gasser prosjekt siden jeg venter på deler til de to andre fordene. Denne gang er det en gluebomb som skal restaureres og moddes. Dørene bak åpnes og mye blir scratchet etter hvert som det skrider frem, er ikke veldig detaljerte disse gamle monogram setta Gluebomb var ordet her ja og en nøyaktig slagplan er lagt som skal følges til punkt og prikke.... Med dine fingre er jeg ikke itvil om at dette kommer til å bli et skue Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Oj... Litt av et utgangspunkt ja. Tviler ikke på at du omskaper denne til noe smekkert for øyet Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Det er noe eget med å plukke opp en skikkelig hjæl-lima styrenklump, og bringe den tilbake til live igjen. Litt sånn Dr. Frankenstein-aktig... (Og en glede disse flybyggerne og deres like nok aldri har opplevd..... ) Planene høres klart godkjente ut, stå på....! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts