Stian Høiby Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 har fått gjort litt på forden,går for noe lignende som denne bilen her: og så langt har jeg kommet: motoren mangler eksos,ellers ferdig,motoren er et resinsett fra the partsbox. måtte lime fast dørene,har vel nesten ikke sett noen deler som har verdt så langt ifra sin opprinelige form noengang. kommer til og bruke dekkene fra settet foran,og dekk fra amt sitt dekkpakke bak på karroseriet så kappet jeg av brannveggen,pga den bygget litt for langt frem,så fant en brannvegg som bygget litt innover fra et annet sett,så jeg fikk plass til motoren. har fått kortet inn drivakselen litt,så den mangler og bli lakkert,så kan jeg starte med og montere hjuloppheng. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted April 7, 2012 Share Posted April 7, 2012 Tøft..... Er det et gammelt revell sett? for de er tricky og sette sammen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Høiby Posted April 7, 2012 Author Share Posted April 7, 2012 formene er nok fra det glade 60 tallet tenker jeg ene døra var skikkelig bøyd,når man holdt døra med utsiden ut,da så man litt av innsiden også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts