Thor A. Granheim Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Hei Jeg slår igjen på jungeltrommene for og kalle inn til møte i Ipms Vestfold. Addressa er som vanlig Amcar Sandefjord, Tingveien 2 3223 Sandefjord Vil bli enkel servering av mat og drikke for en rimelig penge Vel møtt ! Ser til stor forskrekkelse at jeg glemte datoen Den er 27.mars Håper at folk kommer likevel, selv om det ble kort varsel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted March 21, 2012 Share Posted March 21, 2012 Er det neste tirsdag? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 21, 2012 Author Share Posted March 21, 2012 Jupp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted March 26, 2012 Share Posted March 26, 2012 Jeg kommer imorra:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Helge S. Kjørbek Posted March 27, 2012 Share Posted March 27, 2012 Er på veg til Kiel på JOBB... Får komme sterkere tillbake på aprilmøte... Bjørn hadde planer om å bli med i dag også... Sånn er dt når man må møte på kotr varsel... Håper alle får et hyggelig møte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted April 17, 2012 Share Posted April 17, 2012 Fant ikke no passende sted hvor jeg kunne slenge dette så jeg bare slang det her er det neste tirsdag det er møte? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted April 18, 2012 Author Share Posted April 18, 2012 Hei se innlegg over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts