Roar Stensrud Posted March 20, 2012 Share Posted March 20, 2012 Vi delte ut T-skjorter til alle juniorene som deltok i konkurransen i år. Etter premieutdelingen satt jeg igjen med tre T-skjorter. Det tydet jo på at noen av juniorene ikke var til stede under premieutdelingen. En av disse er funnet etter en hyggelig henvendelse en far som i etterkant fikk høre om dette. Så da gjenstår to. Ta kontakt. Jeg skal ettersende T-skjorter. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 29, 2012 Author Share Posted March 29, 2012 Da tror jeg alle er funnet og T-skjorter har blitt avsendt i dag. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remi Karlsen Posted March 29, 2012 Share Posted March 29, 2012 Kjempebra! Vet om ei som gleder seg stort! Mange mange takk Roar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts